محجوب: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب انتظار از دولت و مجلس بهبود معیشت مردم است-راهبرد معاصر

محجوب: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب انتظار از دولت و مجلس بهبود معیشت مردم است

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور برای بهبود معیشت مردم، گفت: انتظار از دولت و مجلس رفع معضلات اقتصادی است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 02
کد خبر: ۱۸۱۱۸

به گزارش راهبرد معاصر ، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، درباره تاکید رهبر ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌معظم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انقلاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بهبود وضعیت معیشتی مردم گفت: دولت، مجلس و همه نهادها آنچه که باید در مورد دستورات مقام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معظم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رهبری انجام دهند، اطاعت است و انتظار من از دولت و مجلس بهبود معیشت و رفع معضلات اقتصادی است.

 

وی افزود: برخی می‌گویند تا تولید نباشد اشتغال ایجاد نمی‌شود و تا اشتغال نباشد درآمد ایجاد نمی‌شود، ولی تا نیروی کار نداشته باشیم هیچ‌کدام از این کارها رخ نخواهد داد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: تا وضع معیشتی مردم بهبود پیدا نکند، اقتصاد رونق و گردش پیدا نخواهد کرد. لذا تذکر رهبر ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌معظم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انقلاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش‌شرطی دارد.

 

محجوب درباره این پیش‌شرط‌ها گفت: پیش شرط بهبود اقتصاد کشور، رونق تولید است که از سوی رهبر ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌معظم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انقلاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نامگذاری سالجاری دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کار اصلی دولت، خدمت به انسان‌هاست و لذا دولت باید در ابتدا به فکر مردم باشد و سپس به عوامل متعدد دیگری مانند آهن برای بهبود تولید فکر کند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: اگر به معیشت انسان فکر نشود و برنامه‌ریزی لازم صورت نگیرد و او فکر کند که رهایش کرده‌اید، برای کشور کار نخواهد کرد و در نتیجه نمی‌توانیم از توانایی او برای ارتقای اقتصاد استفاده کنیم.

محجوب گفت: اگر هر کسی به فکر منافع خود باشد وضعیت فعلی پیش می‌آید که با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم.

 

وی در پایان گفت: تاکید رهبر ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌معظم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انقلاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به رئیس‌جمهور برای بهبود معیشت مردم کار بسیار درستی بوده است.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده